В официално обявление на своя сайт от Международния панаир в Пловдив казват:
"Съобразно мерките, които предприемат официалните власти, ще бъдат определени новите дати за организиране на деловия форум. Те ще бъдат оповестени своевременно, за да се осигури пълноценна подготовка на поредното успешно издание на Международната селскостопанска изложба."
Припомняме, че всички големи селскостопански изложения и делови събития в цяла Европа са отменени заради продължаващата пандемия от Covid19, включително и провежданото само на открито голямо френско изложение Innov Agri, което се отлага за 2022-а година.
Към момента все още не е ясно дали най-голямото световно изложение за селскостопанска техника - Agritechnica 2021 ще се проведе по график през Ноември, което зависи най-вече от хода на ваксинацията в Европа и развитието на заболеваемостта и смъртните случаи от Covid19.
Поради тази причина Агритехника от сега рекламира своят нов Дигитален Шоурум, който да бъде като някаква форма на компенсираща алтернатива за евентуално и най-вероятно непровеждане на изложението. Припомняме обаче, че дигиталния вариант на италианското изложение EIMA 2020 - претърпя пълен провал.
На фона на отменените изложения и спестени пари от изложбени площи, разходи за транспорт, спедиция, хотели, ресторанти и командировъчни, аграрните фирми в цяла Европа, включително и в България следват все по-нарастващата тенденция да рекламират активно в Google, Facebook, Viber и YouTube, като по този начин достигат гарантирано до всички фермери, независимо кой къде се намира и какво прави в своето ежедневие. Паралелно с това фирмите увеличават и средствата, които отделят за създаване на видео съдържание, което да се споделя в социалните мрежи, които вече напълно изместиха не само традиционните вестници и списания, но и специализираните аграрни уеб сайтове, които вече са само малък информационен пълнеж на фона на общата маса от актуална информация на живо, която тече през социалните мрежи.