Редакция на обява Добави обява

John Deere и иновационното студио за дизайн на BMW, подготвят новите визии на зелените трактори

06.10.2020 г.
3385
Един от най-големите производители на трактори в света Deere Co. продължава да се колаборира за новите дизайни на тракторите John Deere с германската дългогодишна и специализирана в индустриалния дизайн копмпания Designworks, която прави дизайните на BMW, с цел да се поддържа съвременна и адекватна на модерните технологии визия на тракторите John Deere.



Преди компанията да започне да работи с Designworks през 90-те години, дизайнерът Хенри Драйфус и неговата фирма Dreyfuss & Associates са проектирали много продукти на John Deere, датиращи от 30-те години на миналия век.

Чък Пели, който основава Designworks, първо работи като дизайнер и асистент на Dreyfuss. Започвайки в началото на 70-те години, бизнесът на Designworks бързо се разраства от гараж в Южна Калифорния.

„Това, което е красиво в Designworks, е, че са много прогресивни, създаващи тенденции и неща , които излизат от Калифорния“, каза Дъг Майер, глобален директор на строителното инженерство на Deere. "Това е част от това да бъдеш там. Това отчасти е причината BMW да купи Designworks. Те искаха някакво влияние в своите продукти, които идваха извън Германия."

Пели изпитва дълбока любов към марката John Deere и има голям успех в дизайна, според Лора Робин, директор на LA Studio -то на Designworks. "Той използва уникални прозрения, базирани още от времето на 60-те години, когато работеше за Dreyfuss & Associates."

Сгушен сред хълмове и стари дъбове, студиото на Designworks се намира северно от Лос Анджелис в Нюбъри Парк, Калифорния. Пели отдавна се е пенсионирал, но екип от над 150 професионалисти продължава работата му.

Влизайки във фоайето на студиото на Designworks, визуално сте поразени от високи бели стени, прозорци от пода до тавана, слънчева светлина и открито пространство. Това, което първо привлича вниманието ви, е дълга маса с жълт булдозер John Deere в мащаб, поставен сред мостри от продукти на други клиенти.

В цялата сграда са показани примери от реалния живот и снимки на продукти на клиентите - от BMW до аудио слушалки, както и от яхти до корпоративни самолети.



Напълно подходящо е, че оборудването на Deere Construction е на видно място, тъй като Designworks работи по проектирането на оборудването на дивизията от 90-те години на миналия век. През следващите години фирмата започва да работи с отдела за земеделие и трева на Deere.

Докато Deere Construction започна да работи с Designworks преди много години, другите подразделения и продуктови линии на Deere не бяха свързани с фирмата. През 2012 г. Deere се фокусира върху избора на един партньор за индустриален дизайн. „След щателно търсене BMW Designworks се издигна на върха като точния бизнес партньор“, каза Стив Робиски, ръководител на Съвета за стратегическо планиране и корпоративен дизайн на John Deere.

В процеса на проектиране на тракторите 8R и комбайните John Deere X9, Designworks не просто проектира продукт. Те умишлено започнаха да разработват специален стил и език за индустриален дизайн за селскостопанско оборудване на Deere, точно както бяха направили за строителния отдел. Езикът на индустриалния дизайн е по същество ръководство за обединяване на принципите на дизайна - от форма до графики и материали.

Робин описва езика на индустриалния дизайн като „ДНК с общ дизайн, която свързва всеки продукт“.

Съветът за стратегически дизайн на Deere на Deere е връзката между Designworks и John Deere. Съветът, съставен от служители от организациите за марка, инженеринг и маркетинг на Deere, определя стратегическата насока за дизайн в цялото предприятие. Съветът по дизайн работи в тясно сътрудничество с Designworks по новия език за дизайн.

Езикът на новия индустриален дизайн на Deere е формулиран в тракторите 8R, които са скок напред в авангардните технологии.

"Това е повратна точка", каза Робин, "тъй като точно това превозно средство, тракторът 8R, е този, който сме виждали наоколо. Отнеха няколко години, за да оживеят, и ние трябваше да изпробваме различни дизайнерски архетипи в цялата гама трактори, за да се създаде холистичен дизайнерски език. "

„Работата, която Designworks свърши в партньорство с нас, наистина се фокусира върху създаването на този дизайнерски език, който ще видите в продуктите в подразделението Ag & Turf“, каза Джош Хофман, ръководител на Deere за потребителски опит и индустриален дизайн. „Ролята на Designworks е наистина като ключов дизайнерски партньор, който помага да се създаде визията за това как искаме тези машини да изглеждат и да бъдат в бъдеще.“

 
Последно публикувани
към всички обяви

Последвайте АгроСалон във Фейсбук

Agrosalon.BG