* на снимката: жътва край Варна, Юли 2021
John Deere обяви, че пуска услугата за свързване JDLink без допълнително заплащане, което улеснява клиентите да свързват своите селскостопански машини и да поддържат онлайн връзка. Промяната позволява на клиентите бързо да активират услугата за свързване JDLink и да управляват свързаните си машини в рамките на своя акаунт в John Deere Operations Center, или в мрежата, или в мобилното приложение. Абонаментите или подновяванията за свързаност вече не са необходими, така че клиентите могат просто да активират услугата и да я оставят включена.
От 14 юли, след като влязат в Operations Center, клиентите ще бъдат подканени и попитани дали искат да активират услугата. След като се изпълнят няколко лесни стъпки, услугата за свързване JDLink ще бъде активирана, за да осигури проста, безпроблемна, непрекъсната безжична услуга и да даде възможност на клиентите да наблюдават своите машини и фермата си по всяко време от всяко място.
Наличната функция за автоматично записване означава, че клиентите вече не трябва да се притесняват от машинните връзки; бъдещите покупки на оборудване, изградено с мобилни телематични шлюзове JDLink (MTG), могат да бъдат регистрирани автоматично.
JDLink свързаността предоставя на земеделските производители едно ниво на обслужване, което включва машинно и агрономично споделяне на данни и всички функции, налични в Operations Center. „Тази промяна позволява на клиентите да отключат пълната стойност от свързаната поддръжка и технологията за прецизна обработка в тяхната ферма,“ каза Дженифър Бадинг, мениджър, прецизно земеделие за John Deere. Клиентите със съществуващите споразумения за абонаментни услуги за JDLink могат да им позволят да останат на място до изтичането им. Клиентите обаче могат да конвертират съществуващите абонаменти към новата услуга за свързване по всяко време, без допълнително заплащане.
"Преди това за всяка машина клиентите трябваше да изберат правилния абонамент, времеви интервал и цена. Активациите предприеха много стъпки и всяко подновяване на абонамента трябваше да се управлява отделно", каза Бадинг. "Поради необходимите допълнителни стъпки някои клиенти оставят абонаментите си да изтекат или са предали възможността да свържат своите машини. В резултат на това тези клиенти пропускат стойността на свързаната поддръжка и прецизното земеделие."
Тъй като размерите на фермите продължават да растат, от John Deere заявиха, че фермерите изпитват все по-големи трудности да наемат квалифицирана работна ръка, от която се нуждаят. В допълнение, повече земеделски производители дистанционно управляват своите операции и зависят от свързването, за да правят своевременни корекции, когато е необходимо.
Конкретните услуги, функции и опции, достъпни за клиентите, могат да варират в зависимост от тяхното местоположение и машините.
© Агросалон БГ
Кои японски трактори са по-добри и надеждни - Kubota или Iseki?
05.05.2023 г.
12028
Новите трактори Case IH Farmall C впечатляват с нов дизайн, повече мощност и функции за фермерите
27.05.2025 г.
1169
СД Драганови внесе най-новия модел китайски трактор с кабина - Foton Lovol ТЕ 354С
31.08.2019 г.
23381
KRONE отбелязва 25 години от създаването на първия си силажокомбайн BiG X
05.06.2025 г.
1127
Оптиком пуска специални промоции на земеделски машини за БАТА Агро 2025
към всички новини
22.04.2025 г.
2515
Агритехника 2025 в Хановер: Нов формат с тематични дни и над 2700 изложители (ПРОГРАМА)
14.06.2025 г.
585
Kubota и Agtonomy обединяват усилия за иновативни решения в земеделието
14.06.2025 г.
324
KRONE отбелязва 25 години от създаването на първия си силажокомбайн BiG X
05.06.2025 г.
1127
Оптиком посети новия и високотехнологичен завод на SKY във Франция
04.06.2025 г.
41
TOPCON XC1 – Прецизна навигация на специална цена от 7 990 лв.
30.05.2025 г.
744
Новите трактори Case IH Farmall C впечатляват с нов дизайн, повече мощност и функции за фермерите
към всички новини
27.05.2025 г.
1169