Menu
Добави обява

Комбайните Case IH Axial Flow 240 са с нова система за прецизно нарязване на сламата при жътва

26.11.2018 г.
15618
Защо CASE IH заложи на внедряването на CVX трансмисии при тракторите? Отговорът е прост - защото са здрави и удобни за всякакъв тип работа с трактора и осигуряват перфектният баланс между скорост, натоварване и обороти на двигателя и предавките на трансмисията. Освен това: CVX трансмисията спомага за увеличаване на експлоатационния живот на двигателя и трактора като цяло; води до подобряване на разхода за гориво, а също прави изпълнението на всякакви работни и транспортни дейности - бързо и приятно.

Има ли разлика между CVX и CVT трансмисия?
Не. Абривиатурата - CVX се използва за Европейския съюз, а CVT за САЩ. Трансмисиите CVX са въведени за първи път като иновация от CASE IH през 1999-а година. По отношение на физическите компоненти в скоростните кутии на  тракторите - разлика също няма. Единствено в първите 2-3 години от внедряването на тази безстепенна трансмисия, основния вал за тракторите за пазара в САЩ е бил с няколко инча по-голям.

Популярната години наред в средния клас трактори - безстепенна CVX трансмисия, вече е достъпна и при най-големите трактори, като заменя познатите PowerShift скоростни кутии. Целта е постигане на още по-висока икономия на гориво, подобрена производителност и лекота в управлението на трактора.

Kъм петте съществуващи модела Quadtrac, които са оборудвани с PowerShift трансмисия, сега CASE IH представи три нови модела с безстепенни скоростни кутии - CVXDrive. За първи път в тракторната индустрия това се прилага при пълно гумено-верижно задвижване. Безстепенната трансмисия позволява плавно потегляне и работа от 0 до 40 км./ч. в допълнение новите CVXDrive са в постоянен синхрон с натоварването на двигателя, което се управлява автоматично посредством нов софтуер за оптимална производителност на трактора.

Новите Quadtrac се задвижват от електронно контролирани 6 цилиндрови двигатели Cursor с обем от 12,9 литра, произведени от свързаната компания FPT Industrial - световен лидер в производството на двигатели за влакове.

При моделите CASE IH Quadtrac 470 и 500 CVX е налице едностепенен турбокомпресор, докато при Quadtrac 540 CVX е внедрен двусетепенен турбокомпресор, който на първо ниво осигурява реакция при ниски обороти, докато на второ, осигурява максимален оборот при високо натоварване. Друга иновация е, че всеки турбокомпресор има собствена охладителна система, осигуряваща 30% по-бърза реакция при натоварване.

Двигателите отговарят на емисионните норми Tier IV, като използват системата Case IH Hi-eSCR, която също оптимизира разхода на гориво. На най-големия Quadtrac 540 CVX, номиналната мощност (съгласно ECE R120 2) е 543 к.с., но при включена система за автоматично управление на двигателя, номиналната мощност скача до 598 к.с.. Максималната мощност от 613 к.с. пък се достига при 1900 об. /мин., а максималният въртящ момент е 2 607 Nm при 1400 об./мин. тракторът е с дизелов резервоар с капацитет 1,230 литра и резервоар DEF (AdBlue), който събира 322 литра.

Осигурявайки безстепенно движение напред от 0 до 40 км./ч. и назад от 0 до 18 км./ч., новата серия трактори позволяват запазването на три избрани целеви скорости, които лесно се контролират от бутоните на Multicontroler джойстикът.

Новата предавателна кутия включва функция за снижаване на скоростта, която осигурява максимално ускорение, като достига 40 км / ч само при 1640 об / мин. Предаването включва четири механични диапазона, за максимална ефективност и комфорт на оператора, с автоматичен променлив обхват. Трансмисията има четири пакета с мокър съединител, монтирани на четирите планетни предавки, които променят диапазоните без прекъсване на захранването, с еднакви скорости на съединителя, гарантиращи плавно преместване без износване на съединителя.
Последно публикувани
към всички обяви