Оказва се така, че традиционният и дългогодишен немски бранд - FENDT, който е "родна" марка за земеделските производители в Германия, вече бива притискан от сравнително новия за Европа японски бранд Kubota, по критерия за клиентска удовлетвореност и следпродажбен сервиз (услуги).
Проучването включва 12 различни аспекта на отношенията между дилърите и земеделските производители. От всички производители на трактори, опериращи в Германия, Fendt получава 17.4 от възможните 20 точки. След публикацията на резултатите, от ръководството на Fendt посочиха, че причина за това е не само традицията към марката в Германия, но и следпродажбеното обслужване и гаранция, условията за обработка и плащане, приносът към рентабилността във фермите, прилагането на обучение, управление и стратегии за по-печеливши стопанства, а също и въвеждането на системи за предотвратяване на кражби на трактори.

От своя страна Kubota развива мащабна търговска кампания в цяла Европа след като откри чисто нов завод в Дюнкерк, Северна Франция и придоби престижният бранд Kverneland. Основен акцент на Kubota е селскостопанският сегмент трактори. В Германия обаче има и друг изключително популярен японски бранд, който е лидер при тракторите за комунални нужди - ISEKI. От японските премиум производители на трактори, в пазарен дял изостава единствено Yanmar, които все още остават основно акцентирани върху своите продукти за лодки, яхти и специализирани дизелови агрегати.