Menu
Добави обява

Световното изложение за селскостопанска техника - Агритехника 2021 е официално отменено

30.03.2021 г.
7442
Най-голямото изложение за селскостопанска техника - Агритехника 2021, планувано да се проведе през Ноември е официално отменено. Това съобщиха организаторите от DLG в мейл, изпратен до специализираните аграрни медии в Европа, съобщава водещият сайт за селскостопанска техника в България - Агросалон.БГ.

Поради продължаващата пандемия на коронавируса Covid19, както и бавният напредък на ваксинационните програми, както в Германия, така и в чужбина, DLG, VDMA Association of Machinery Association и консултативният съвет на изложителите на Agritechnica стигнаха до заключението, че в момента съществува недостатъчна сигурност за планиране събитието през ноември. Новите дати за Agritechnica са от 27 февруари до 5 март 2022 г., но също остават несигурни.

Идва краят на селскостопанските изложения. Компаниите избират дигиталния маркетинг
 
„Нашият основен приоритет е да предложим на изложителите и посетителите сигурност при планирането, но в момента това не е така и няма как да се случи. В резултат на това решението за отлагане на Agritechnica беше взето от DLG в тясно сътрудничество с консултативния съвет на изложителите на Agritechnica и Асоциацията на селскостопанските машини на VDMA като партньор в индустрията “, заяви д-р Райнхард Грандке, главен изпълнителен директор на DLG. 
 
Пандемията от Covid19 ускори процесите за трансформация на комуникацията в аграрния сектор в целия свят. Освен преминаването към онлайн услуги, дигитален трансфер на данни и документи, както и цифровизирана администрация, то рекламата и маректинга също навлизат в нов етап на развитие.

Ускорената и динамична ситуация в условията на пандемия накара дори и най-консервативните компании да обърнат поглед към по-ефективните методи за комуникация с фермерите, за сметка на инерцията по традиционните селскостопански изложения, които костват големи средства, време и разбалансиране на оперативната търговска дейност на голяма част от фирмите, и в крайна сметка достигат до сравнително ограничен кръг от потребители за кратко време.

На фона на изброените причини идва новината, че след като гигантите в агротехниката AGCO (Massey Ferguson, Fendt, Valtra, Challenger, Laverda, GSI и др) и John Deere се осмелиха първи още през изминалата година да се откажат от най-големите селскостопански изложения, то сега европейската група SDF, която произвежда брандовете Deutz Fahr, Same, Lamborghini, Gregoire и Hurlimann, обяви официално, че няма да участва в изложенията Agritechnica, както и няма да участва в най-голямото италианско изложение - EIMA, макар самата група да е базирана в Италия!

Това решение е взето след задълбочен анализ на пандемичната ситуация в Европа; въпреки мерките за контрол и ваксинационната кампания в световен мащаб, бъдещият сценарий с Covid19 е много несигурен. SDF даде приоритет на безопасността на своите служители, дилъри и клиенти от началото на пандемията през 2020 г.

 „Изправени сме пред нова ера в бизнес отношенията, при която новите технологии ни дават възможност да влезем в пряк контакт с клиенти, преодоляващи физически разстояния." заяви Масимилиано Триподи, изпълнителен директор на SDF за маркетинг и комуникации.

SDF заявиха, че ще продължат да инвестират силно в цифрова и маркетингова комуникация, за да демонстрира нови продукти и услуги и да взаимодейства със своите клиенти и всички заинтересовани страни в селското стопанство през цялата година.

За разлика от натиска върху компании като Claas и Amazone непременно да подкрепят организираното от DLG изложение Agritechnica в Хановер, Германия, италианците от SDF са категорични, че преминават към дигитална комуникация и ще насочат разходите си за реклама в сферата на дигиталния маркетинг. Освен с грижа за здравето към своите служители и клиенти, от SDF посочват, че за разлика от селскостопанските изложения, дигиталния маркетинг им позволява по-висока ефективност, достигане до потребителите през цялата година, както и ефективно измерване на резултатите.

Дигиталния маркетинг в днешно време включва преди всичко управление на рекламни кампании в социалните мрежки, вкл. Facebook, Instagram, YouTube, както и създаване на качествена видео продукция и графично съдържание за тях.

През следващите години начинът на представяне на новите серии мапини в сферата на агротехниката ще бъде концентриран в няколко нови формата - един с полеви презентации само пред аграрни журналисти, и друг - с организиране на презентации пред клиенти при дилърите по места.

След пандемията от коронавирус - Covid19, дори селскостопанските изложения да бъдат възстановени, то участието в тях ще е много по-слабо не само като площи, но и като тежест, защото дигиталните комуникации са доказано по-ефективни, а в големите корпорации и заводи, производители на агротехника - знаят това вече отлично.

Свързани новини

АГРА 2021 е на път да се проведе въпреки пандемията от Covid19 и многото починали фермери
АГРА 2021 е на път да се проведе въпреки пандемията от Covid19 и многото починали фермери
Организатори на селскостопански изложения в цяла Европа продължават да отменят събитията си, заради продължаващата пандемия от Covid19. В България ситуацията обаче е по български - селскостопанското изложение АГРА 2021, което се провежда в Пловдив и обединява също изложенията Винария и Фудтех, според организаторите от Пловдивски панаир, АГРА 2021 е на път да се проведе
21.01.2021 г.
8022
АГРА 2021 е официално отменена заради пандемията от Covid19. Очакват се нови дати
АГРА 2021 е официално отменена заради пандемията от Covid19. Очакват се нови дати
Изложението АГРА 2021 е официално отменено като провеждане през Февруари заради пандемията от Covid19. До последно организаторите се опитват да запазят провеждането на изложението през тази година, като чрез телефонни обаждания към всички изложители организираха допитване дали АГРА 2021 да се проведе през Март, Април или по-късно - през Септември 2021, и дали изложителите биха участвали.
09.02.2021 г.
5023
Последно публикувани
към всички обяви