Моделът Zetor MAJOR CL 80 е оборудван с четирицилиндров дизелов двигател TCD 2.9 L4 с турбокомпресор от DEUTZ AG с мощност 75 к.с. Емисионната система е иновационна с дизелов филтър за твърди частици (DPF), който заедно с рециркулацията на отработени газове (EGR) и дизеловия окислителен катализатор (DOC) отговаря на стандарта за емисии на Stage V.
За съжаление това решение за отговаряне на елогоичните норми е най-скъпото за поддръжка, тъй като DPF филтрите и EGR-ите са много по-скъпи, в сравнение с други системи.
При новата серия трактори Zetor MAJOR CL 80 се предлага кабина STANDARD с твърд покрив и версия с FOPS (защитни конструкции от падащи обекти) и люк. За повишаване на общия комфорт, като опция, кабината може да бъде оборудвана с климатик и механична окачена седалка с подлакътници и опора за глава.
Кабината PLUS има стандартна климатизация и точно като кабината STANDARD предлага твърд покрив или версия с FOPS и люк. Седалката с механично окачване, подлакътници и опора за глава може да бъде направена по-удобна, като опция е пневматичното окачване. Пътническата седалка също не е задължителна.
В допълнение, PLUS кабината предлага кормилна колона, която може да се накланя и регулира по височина, подобрена ергономия на задното триточково управление на теглича и режим на ВОМ, превключватели, идентични на по-високите модели, неплъзгащи се подложки на крачните педали и подобрена система за управление на заключването на диференциала .

Нова много лесна за използване функция използва същия ключ за стартиране на двигателя и заключване на вратата. Работата с оборудването е улеснена от универсалните слотове за монтиране на дисплеи на оборудването, отвори за кабели на оборудването или три-пинов контакт за захранване на оборудването. Доказано е, че тракторите от моделната гама MAJOR работят добре с челен товарач. И сега в иновационния MAJOR CL има и други инструменти за улесняване на работата с товарача, като настройка за управление на джойстика и добавяне на покривни лампи за къси светлини.
Zetor MAJOR CL 80 е оборудван с напълно синхронизирана четиристепенна трансмисия с тристепенно намаляване и механичен реверс, предлагащ 12 + 12 предавки. Външната хидравлика се състои от две вериги; подаването на масло възлиза на 50 l / m. Внедряването на двигател от етап V доведе до подобрения в дизайна на въздушните спирачки, входа на въздуха, охлаждането на двигателя и механичното регулиране на хидравликата. Като опция тракторът може да бъде оборудван с преден ВОМ, предна триточкова теглич, маяци и различен размер на гумите.
