Инициативата за провеждане на онлайн събитието е свързана с отмяната на голяма част от присъствените изложения в световен мащаб.
Case IH инвестира в иновативни маркетингови инструменти за да бъде в контакт със своите клиенти по целия свят, като по този начин се показва и посоката на развитие в дигиталните комуникации през следващите години.
Освен че ще демонстрира гамата нови машини на Case IH, дигиталното изложение Youniverse ще предостави широк спектър от информация и мнения на редица експерти по важните въпроси в селското стопанство, включително променящите се изисквания на хранителната индустрия, агрономията, новите технологии и околната среда. Водещи в онлайн събитието ще бъдат експерти от европейски земеделски медии, технологични компании, както и специалисти от холдинга CNH Industrial.
Case IH ще фокусира вниманието върху най-новите си продукти, тракторите Quadtrac AFS Connect и Puma CVXDrive, заедно с комбайн Axial-Flow и голямата балопреса LB436 HD, които ще бъдат показани чрез специални 3D презентации. Други ключови продукти от гамата на Case IH също ще бъдат включени в шоуто, а потребителите ще могат да се запознаят в детайли и с иновационната линия AgXtend.
Достъпна на всички компютри, таблети и мобилни устройства, платформата Youniverse използва впечатляваща технология за презентации и специално приложение, така че потребителите могат да се свързват и споделят в социалните мрежи. Те могат да взаимодействат с дилъри и специалисти и дори да се срещат и комуникират онлайн с експерти от индустрията и други фермери. Дигиталният панаир ще продължи от 9 до 18 април 2021 г. Безплатна регистрация се осъществява на https://youniverse.caseih.com

ОЩЕ ПО ТЕМАТА:
Идва краят на селскостопанските изложения. Компаниите избират дигиталния маркетинг